Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Μια παραίτηση διαφορετική από όλες τις άλλες. Παραιτήσου με στιλ: Πες τα με ένα χορό και φύγε


An Interpretive Dance For My Boss Set To Kanye... από Newscaster
Εάν έψαχνες τρόπο να κάνεις την "ηρωική έξοδο" από την δουλειά που σε έχει φέρει στο αμήν, η 25χρονη Marina Shifrin μπορεί να σου δώσει μία ιδέα.
Η 25χρονη έχοντας μπουχτήσει από τη δουλειά της και έχοντας θυσιάσει την προσωπική της ζωή τα τελευταία δύο χρόνια, αποφάσισε να παραιτηθεί με... στιλ.
Το Σάββατο, έφτιαξε και ανέβασε στο διαδίκτυο ένα επικό βίντεο με ένα απλό μήνυμα προς τον εργοδότη της: "Παραιτούμαι".
Η νεαρή εργαζόταν για την Next Media Animation στην Ταΐβάν και στο βίντεο που έφτιαξε εμφανίζεται να χορεύει στο γραφείο μέσα στη νύχτα ενώ παράλληλα εξηγεί γιατί παραιτείται.
"Επί δύο χρόνια θυσίασα την προσωπική μου ζωή, τον χρόνο και την ενέργειά μου για αυτή τη δουλειά", εξηγεί και συνεχίζει: "Και ο εργοδότης μου νοιάζεται μόνο για την ποσότητα των βίντεο που φτιάχνω και πόσα views έχουν. Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα δικό μου βίντεο".
Μάλιστα η 25χρονη ανάφερε στην "Huffington Post", ότι το εργασιακό περιβάλλον στην Ταΐβάν είναι πολύ πιο διαφορετικό από αυτό των ΗΠΑ. Δεν έκανε καν διάλειμμα για να φάει, ενώ το αφεντικό της της άλλαζε συνέχεια το πρόγραμμα και τις αρμοδιότητες. Και αφού οι μάνατζερ απέτυχαν να τη βοηθήσουν, αποφάσισε να φύγει, διασκεδάζοντάς το.
"Ξέρω πως ήταν ρίσκο που έκανα κάτι τέτοιο αλλά δεν ονομάτισα την εταιρεία μου ούτε το αφεντικό μου και άλλωστε είδατε τον χορό μου; Πως μπορεί κάποιος να με πάρει σοβαρά;" είπε.
Η 25χρονη σκοπεύει να γυρίσει πίσω στις ΗΠΑ και να αρχίσει να ψάχνει για δουλειά σε εταιρείες που επενδύουν στην δημιουργικότητα και στο προσωπικό τους.

http://news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: